Alla inlägg under februari 2011

Av Josan - 27 februari 2011 10:21

Okej vad helgen har gått fort. Imorgon är det trökkiga skolan.

Lite kul men ändå inte. Det posetiva är teatern.

Av Josan - 25 februari 2011 16:13

Har boring!

Men skrev nyss ut lite bilder som jag ska ha till en grej.Tar kort och lägger självklart upp det på bloggen.


Ska göra detta!

Göra Kollage

Ta Kort

rensa

Och annat


Rock God med Selena Gomez


Älskar den

Av Josan - 23 februari 2011 16:10

Jag trodde dagen skulle bli dålig!

Men en speciell sångerska uppmuntrade mig

Ellie Goulding!  


Något korkat av mig

var när jag fick bollen i huvudet hela tiden på volleybollen

  


  

Bye Bye




Av Josan - 23 februari 2011 16:06

Älskar Denna sången! Lyssna

Ellie Goulding Your Song


Av Josan - 22 februari 2011 16:42

Här kommer en rolig dikt.


Hej Svejs

Underbara

Ängar

men vad går det för nåt där borta

om inte en ko?!

//     


Av Josan - 22 februari 2011 16:38

Ni kan följa mig på bloglovin!

Om ni nu känner för det.

   

 

Ps Alla Vampire fans

Kika på en kommande Vampire blogg


Jag ska även ta kansken att göra en Lady GaGa Blogg! 

Av Josan - 22 februari 2011 16:30

Okej dags för ett bloggande!

  

Retro Dance Freak med Lady GaGa

Av Josan - 20 februari 2011 11:20

I Love You!


Det är det jag vill säga

Ni som följer min blogg, och har struntat i mitt uppehåll.

älskar er<3

Ni har väll inte missat Lady GaGas nya Born This way<3

 

Ovido - Quiz & Flashcards