Alla inlägg under november 2010

Av Josan - 30 november 2010 16:08

Här har vi lite bilder från fredagen. Kan ni gissa vilken berömd person jag är på dom bilderna....


MoonWalk

 

 

Av Josan - 30 november 2010 16:03

Igår han jag inte! Så då blir det 2 låtar idag.

Här kommer en liten julåt med Taylor Swift!

Last Christmas.

Här har vi This is my life med Miley Cyrus. Den är mysig att lyssna på


Hej

Av Josan - 30 november 2010 09:45

Hej sitter just nu i skolan. Jag måste bara säga en sak jag kunde inte blogga igår för datorn krångla. Okej men idag tror jag det inte blir något heller för vi måste ju fixa datorn .

  

Av Josan - 28 november 2010 10:50

Älskar verkligen Taylor Swift!

Här är dagens sång Our Song   

Av Josan - 27 november 2010 09:30

  Hej lyssnar mycket på Spotify, för det är bättre en Youtube.se

Jag hittar låtar jag älskar på spotify.


Så vi får se om Dagens låt är kvar...


Här är min nya mobil. Här är framsidan

  Baksidan  

Av Josan - 27 november 2010 09:28

Dagens låt är med Selena Gomez

Låten heter Kiss n tell

Av Josan - 26 november 2010 20:58

Japp nu kommer vi till det alla längtar mäst till haha skojar bara. Men det är dagens toppen o botten.


Toppen

Idol 2010

Cirkus Möller

Selena Gomez låtar <3

Blev fotad


Botten

 idol Minnah ( Sorry Minnah fans)


 

Häftig bild va?


Av Josan - 26 november 2010 20:31

Halloj!

Nån mer som ser på idol?

I alla fall det gör jag, och mina favoriter är Linnea och Jay :). Och sen är det Cirkus Möller. Hörrni bli inte besvikna nu men.... Jag ska snart lägga upp Dagens stil, Mig som Michael Jackson och så vidare.

Aja vilka är era favoriter i idol?


Dagens dikt

Sjung av glädje

Dansa loss

måla en tavla som vissar allt glatt

skratta och det du tycker är roligt


Ps Dikten blev vell udda, men det kan berrå på att jag inte är så seriös just nu


  Haha i förr går :)

Ovido - Quiz & Flashcards