Alla inlägg under november 2010

Av Josan - 26 november 2010 13:53

Hej alla dagens låt är Teenage Dream med Katy Perry


 

Av Josan - 25 november 2010 17:19

Hej bloggen

Jag bara måste säga att just nu läser jag första Vampyrens Kärlek boken och den heter uppvaknandet. Och ja idag är det som vanligt på kanal 6. Ska ni titta?.

I alla fall ska jag det. Är lite beroende (smack).

  

 

Läs böckerna helt klart!

Av Josan - 25 november 2010 17:13

Hej för er som inte fattar att jag älskar Selena Gomez. Fattar det nu hehe förlåt!

Men hon är så begåvad. Detta är A year whiteout. Lyssnar just nu på hennes låt Rock god på spotify. och hon har gjort en klädkollektion

Av Josan - 24 november 2010 17:50

Halloj!

Om du är intresserad av Vampire Diaries så vill jag tipsa om en tävling här

där du kan vinna nice vampire diaries prylar ;)


 

Av Josan - 24 november 2010 16:39

Hej allihopa

Dagens kändis är Miley Cyrus

Hon har cool stil

Snyggt hår

häftiga musikvidieos

fyllde 18 igår

 

Av Josan - 24 november 2010 16:27

Hej vad tycks?

Detta är Dagens stil


  Aså jag har fortfarrande problem med posen!

Av Josan - 24 november 2010 11:59

Hej allihopa förlåt men jag vara bara tvungen att ha Bad Romence som dagens låt med älskade Lady Gaga!

Hon är ju så rolig. Kläderna, frisyrena texten!

Titta och sjung med



Av Josan - 24 november 2010 11:47

Sitter nu i skolan!

Vet ni vad imorse då jag skulle ta mig till skolan. Så blåste det så mycket att jag ramlade . Gud vilken snö orkan.

Snö Dikt

Jag tar mig  upp och ner. Men det blir bara mer.

Snön har plågat oss!

Skönt och lyssna på Party in the Usa med Miley Cyrus

då får man tillbaka sommar känslan

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards