Alla inlägg under november 2010

Av Josan - 23 november 2010 16:33

Vad är det för roligt med snöbollskrig!

Det är så himla mycket snö. Nu ska jag  gå och kolla om syrran vill fota vinter bilder med mig.

  

Glöm inte alla Miley Cyrus fans att Miley fyller 18 idag ,

det är nått.


Godbye Vinter Swinter Läsare

Av Josan - 23 november 2010 16:23

Hej jag är någ minst sagt tråkig idag. Men det gör vell inget att istället få en sjukt filosofisk dikt eller kanske inte. Men men vad gör man inte för att vara bloggare. 

  Muu!



Dikt

Vad sjutton ska jag göra

jag menar att inte göra något är som att vara död

fattar ni nu att vi måste göra nåt

vi är dom vi är

men snälla gör något åt det då

ni vet vad jag menar

Miljön


Haha fick lite insperation av Kesha med hennes låt We r  Who Whe r

Av Josan - 23 november 2010 16:02

Dagens låt är Katy Perrys Firework

Den är lugn så om du är mer på det glada humöret ta någon passande låt

Av Josan - 22 november 2010 21:30

Hej oroa er inte för att inte få svar på era frågor. Ställ frågor vet jag.

 

  

Mina favoböcker är Twilight!

Min favofärg är rosa

Av Josan - 22 november 2010 21:22

Hejsan! Idag har jag haft teater (går på teater). Vi gjorde bland annat ett musik quiz. Det var någ en av mina favoriter idag faktiskt .  

 

Dagens lilla dikt

 Det kostar att vara snygg.

Men en sak är gratis komplimanger.

 

Det jag menar är att man ska inte behöva operera sig för att vara vacker! Du är som du är. Var bara dig själv!

 

// Josan

Av Josan - 22 november 2010 15:40

Hej, Hoppas ni gillar låten med Miley When i look at you

Hej

Av Josan - 21 november 2010 20:43

Aaaaaaaaaah hatar matte. Sitter just nu och pluggar som en pluggis.

   

Av Josan - 21 november 2010 18:49

  Läs Läs Läs!


Hej för att bli lite smartare och kanske bli en bokmal.

Så måste du läsa. Om du inte vet vad du ska läsa så har jag nåra boktips här!


Vampyrens Kärlek böckerna

Twilight böckerna

Prinssesans dagbok böckerna



Förresten Om du inte blev intresserad av dom  här böckerna. Så gör jag fler nån annan gång.

Ovido - Quiz & Flashcards