Alla inlägg under november 2010

Av Josan - 21 november 2010 18:43

Jaa Jag älskar Keshas nya album Cannibal (Lite lugnare en den anndra men skit i det ibland är det skönt med lugn musik).

  

Dikt,Citat eller vad sjutton det nu är

Jag vet en blomma, den är vänligare en dom andra

Den har en liten tagg som inte känns den blir mjuk då man petar på den, inte för att den skulle vara farlig eller så, men den är skön. 

  


Av Josan - 21 november 2010 18:26

Hej alla Sims 3 fans (Eller inte).

Jaaa föra månaden hitta jag detta begåvade klipp hehe. Måste säga att hon är grymt duktig, Hon måste ha kämpat hårt. Ta en liten titt!

  Sims 3 Bad Romence Lady Gaga

Av Josan - 21 november 2010 18:22

Hej här har ni två helt underbara Hannah Montana Forever låtar!

Här har ni  Que Sera



Ordinary Girl

Av Josan - 21 november 2010 18:12

Hejsan allihopa!

Idag har jag varit på julblandning. Och jag och syrran är med i en dans grupp så vi dansade bugg där.  

  



Jaa imorgon är det Måndag = Skola     

Vilket kommer vara tråkigt och roligt. Det roliga är att jag har teater och det tråkiga är att jag har skola


// Josan     

Hej

Av Josan - 20 november 2010 10:18

Hej idag ska jag inte göra så mycket det är ju Lördag ska koppla av typ.  

Men Om ni vill höra en bra sång lyssna på Lady Gaga med Wonderful

Av Josan - 19 november 2010 13:47

Dagens låt är med Taylor Swift - Mine :)  

Av Josan - 18 november 2010 19:01

Dagens Låt är Selena Gomez med Naturally

Hej har varit på skum idag Lyssnar på Selena Gomez hennes låtar är superbra.

Av Josan - 17 november 2010 17:31

Dagens låt är helt klart Miley Cyrus Cant be Tamed. Värsta rytmen   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards